Service / Garantie voorwaarden

Zo werkt onze garantie. Met een gerust hart de deur uit!
Over onze service- en garantievoorwaarden

Rijden met zekerheid op kwaliteit

Gefeliciteerd, u heeft een auto gekocht bij Triple&Crown. De garantie gaat in op de dag dat u de auto bij ons afneemt ( registratiedatum ) en is geldig gedurende 12 maanden.

 

Onze monteurs streven ernaar u een perfecte auto te leveren, ze controleren elke auto zorgvuldig en noodzakelijke reparaties en onderhoud worden direct uitgevoerd. Onverhoopt kan er altijd wat mis gaan, het blijft tenslotte techniek en een gebruikte auto. Juist dan vinden wij het belangrijk dat u op ons kan rekenen.

 

We streven ernaar om iedere garantiekwestie zo snel mogelijk af te handelen, zodat u spoedig de weg weer op kunt. Wij bieden haal- en breng service aan om u direct te kunnen ontzorgen en we bieden indien beschikbaar, vervangend vervoer aan zodat u mobiel blijft.

 

We vinden het belangrijk dat u vooraf bekend bent met wat er wel en niet onder de garantie valt en wat u van ons mag verwachten. Bekijk via de onderstaande knop de garantievoorwaarden.

Garantievoorwaarden

Wat te doen bij een probleem

Ontstaat er een defect, brand er opeens een lampje of heeft u gewoon een technische vraag over uw onlangs aangekochte auto? Onze Service Specialist Florian staat voor u klaar;

 

Telefoon: 0297 301 27 ( keuze 2 )

Garantie melden: Afspraak maken

Whatsapp: 06 400 051 59

 

Florian plant met u een afspraak voor het uitvoeren van een diagnose om het defect in kaart te brengen en te oordelen of dit onder de dekking van uw Approved garantie valt. Wij bieden een haal&breng service aan en naar wens kosteloos een vervangende auto. Hierdoor blijft u mobiel in geval van een defect aan uw auto en kunnen wij ons focussen op de reparatie.

U kunt tevens online uw garantie melden:

Direct garantie melden

Bent u benieuwd naar wat er onder uw garantie valt?

Bekijk het hier